កម្ពុជា ឈរ​នៅ​ចំណាត់​ថ្នាក់​លេខ ៧ ក្នុង​ចំណោម បណ្ដា​ប្រទេស​ជា​សមាជិក​​​​ទាំង ១០​ប្រទេស ​នៃ​សមាគម​ប្រជាជាតិ​អាស៊ីអាគ្នេយ៍ (ASEAN) ​ដែល​គេ​ចាត់​ចំណាត់​ថ្នាក់​ទៅ​លើ​បរិមាណ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​អ៊ីនធឺណិត​។
កម្ពុជា ​ គិត​ត្រឹម​ថ្ងៃ​ទី ៣០ ​ខែ​មិថុនា ២០១២ កន្លង​ទៅ​នេះ ស្ថាប័ន​ស្រាវជ្រាវ និង​រង្វាយតម្លៃ​ធំៗ​ដូចជា Nielsen Online, ភ្នាក់ងារ​ជំនិត​របស់​អង្គការ​សហប្រជាជាតិ ITU ទទួល​បន្ទុក​លើ​​បច្ចេកវិទ្យា​ទំនាក់ទំនង និង​ព័ត៌មានវិទ្យា​ទូទាំង​សាកល​លោក បូក​រួម​ទាំង​ស្ថាប័ន​មួយ​ចំនួន​ទៀត​បាន​អះអាង​ថា ត្រឹម​ពេលវេលា​កំណត់​ខាង​លើ កម្ពុជា មាន​អ្នក​ប្រើប្រាស់​អ៊ីនធឺណិត​សកម្ម​ចំនួន ៦៦២,៨៤០ នាក់​ ឬ​ស្មើ​នឹង ៤,៤ភាគរយ ក្នុង​ចំណោម​ប្រជាជន​សរុប ១៤,៩៥២,៦៦៥ នាក់។ តួលេខ​ខាង​លើ​នេះ ​ដាក់​ឲ្យ​កម្ពុជា​ឈរ​ពី​លើ ៣​ប្រទេស​ជា​មិត្ត​ផ្សេង​ទៀត​មាន ​​ឡាវ ​មីយ៉ាន់ម៉ា និង​ប៊្រុយណេ ដែល​មាន​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ត្រឹម​តែ ៥៩២,៧៦៤ ​៥៣៤,៩៣០ ​និង ៣១៨,៩០០នាក់។
ទាក់ទិន ​នឹង​បញ្ហា​នេះ​ដែរ ឯក​ឧត្តម​ សារ៉ាក់ ខាន់ រដ្ឋលេខាធិការ​​ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា ​បាន​មាន​ប្រសាសន៍​ថា ការ​អភិវឌ្ឍ​​គួរ​ឲ្យ​កត់​សម្គាល់​នេះ បាន​កើត​ឡើង​នៅ​ពេល​ដែល​កម្ពុជា​ បើក​ទូលាយ​លើ​វិស័យ​ទូរគមនាគមន៍។
ចំពោះ ​ការ​កើន​ឡើង​នេះ​ដែរ ប្រភព​សុំ​មិន​បញ្ចេញ​ឈ្មោះ​ពី​​ក្រសួង ដដែល ក៏​បាន​បង្ហាញ​តួលេខ សាល​អ៊ីនធឺណិតកាហ្វេ (Internet Shop) ដែល​ចុះ​អាជ្ញាប័ណ្ណ​នៅ​រាជធានីភ្នំពេញ មានសរុប ៣៥៧ហាង។ ចំនួន​នេះ​មិន​បាន​រាប់​បញ្ចូល​ហាង ដែល​មិន​មាន​អាជ្ញាប័ណ្ណ​ត្រឹមត្រូវ​ផ្សេង​ទៀត​ដែល​កំពុង​ចរាចរ តាម​បណ្ដា​ខេត្ត/ក្រុង​ទេ។


ទន្ទឹម ​នឹង​ការ​កំណើន​នៃ​តម្រូវការ​អ៊ីនធឺណិត​របស់​ប្រជាជន​កម្ពុជា​យ៉ាង​គំហុក​ នេះ របាយការណ៍​ចេញ​ពី​ក្រសួង​ប្រៃសណីយ៍ និង​ទូរគមនាគមន៍​កម្ពុជា​បាន​ឲ្យ​ដឹង​ថា ត្រឹម​ឆ្នាំ ២០១២ ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់​សេវាកម្ម​អ៊ីនធឺណិត (ISP) នៅ​កម្ពុជា​មាន​រហូត​ដល់​ទៅ ២៧ ក្រុមហ៊ុន, ក្រុមហ៊ុន​ផ្គត់ផ្គង់​បណ្ដាញ​ទូរសព្ទ (Mobile Operators) មាន​ចំនួន ៦ ខណៈ​អ្នក​ប្រើប្រាស់​ទូរសព្ទ​សរុប ជិត ២០លាន​គ្រឿង (ចល័ត និង​អចល័ត)៕​ប្រភពពីសប្បាយ